Miyerkules, Hunyo 11, 2014

Para sa Akong Amiga

Nakahinumdom pa ba ka?
Sa mga panahon nga mag-uban ta
Katong gibyahe ta ang Guadalupe
Kay gilantaw ta ang gipuy-an niya
Katong gilakaw ta ang karsada sa Tisa
Kay nagmauy ko sa akong wa masuklii nga gugma
Katong naghinilakay ta
Sa opisina sa San Jose, nga gi-eskwelahan ta.

Nakalimot na ba diay ka?
Sa dihang nag-away tang duha
Kay gahi akong ulo ug wa ka nakauyon
Wa ko nimo gitagad, nagmagahi lang pud ko
Apan nagkauli ra ta, nakalimot ko giunsa basta mao na to.

Makalimtan mo ba gyud diay?
Ang mga pangandoy natong duha
Katong nangita ta ug trabaho
Ang atong mga plano
Kung puhon kitang duha tagsa-tagsa nga maminyo
Ang atong mga pagmauy
Sa pagbati ning gitawag nilang gugma.

Milabay ang panahon.
Ikaw nahilayo samtang akong nagpabilin
Atong mga kinabuhi atong gitul-id
Atong mga pangandoy atong gikab-ot.

Nalipay ko maminaw kanimo.
Layo ka ug naadtoan, padayona.
Hinunoa nga anaa ra ko diri.
Di mo man tuod madunggan sa kanunay
Apan andam ako nga moalima kanunay.

Bisan unsa ang mahitabo
Hinumdomi nga ania ra ko para kanimo.


Ayaw baya kog kalimti ha? 

A shot with Agnes, akong amiga



1 komento:

  1. This made me cry.

    You, us, and all the memories will never ever be forgotten.

    TumugonBurahin